Îmbrăcată în cocos (NOPTI MAGICE)

Articol inscris in concursul NOPTI MAGICE IN MIEZ DE IARNA






Am făcut baie în lapte cald.
M-am parfumat cu scorţişoară, iar din compotul de vişine ,mi-am agăţat cercei roşii.
Mă pregătesc de sărbătoare.
Urmează să îmi întâlnesc prietenii pentru a face fericită o familie de Crăciun.
Simt miros de friptură cu portocale în bucătărie şi ştiu că vine curând rândul meu să fiu glazurată cu cocos şi fructe confiate.
Am apucat să vă spun ?
Cel mai bun prieten al meu e cozonacul cu nucă, îmi place că e mare pufos plin de arome şi învăţăminte.
Cunoaşte multe poveşti şi oameni importanţi, are replicile perfecte pentru linguşitoarele sarmale şi nu se lasă mai prejos nici în faţa fursecurilor cu ciocolată.
Îmbrăcată în cocos, vorbesc cu budinca de mere despre frumuseţea bradului împodobit cu zâmbete de copil.


Sunt pregătită de sărbătoare.






AUTOR :

Rouă peste vise



Comentarii